kouc
Objednejte si první sezení zdarma.
Váše jméno
Kontakt
Facebook LinkedIn Twitter Google plus  

Akcelerujte svůj business. Objednejte si první sezení zdarma.

Vaše firma je především vaše odpovědnost. Moje názory ani názory jiných lidí nejsou důležité. Na čem skutečně záleží, jste právě Vy.

VOLEJTE +420 733 120 761
leták

Jak být šťastný

Je velmi těžké popsat tento fenomén štěstí, protože jde o pocit velmi subjektivní. Nejčastěji se takto můžeme cítit při naplnění našich základních potřeb jako jídlo nebo sex. Můžeme prožít euforii při vítězném zápase národního týmu nebo při požití alkoholu a drog. Můžeme se cítit dobře, když uděláme těžkou zkoušku. Někdo je šťastný, když se ujistí, že na něj ostatní myslí a není jim lhostejný. Nakupování nových věcí – patří spolu s čokoládou jistě mezi častá ženská antidepresiva. Představa, že držím v ruce vítězný tiket, u mě může týden co týden vyvolávat pocit očekávání šťastné události.

Přihlaste se k odběru newsletteru - 1x měsíčně novinky-články-kurzy
Váše jméno E-mail

Nadměrné holdování jídlu, alkoholu, sexu nebo drogám nás dlouhodobě jistě šťastnými neudělá. Čekat dlouhé roky na jednu slavnou chvíli, kdy se náš tým dostane k boji o zlato je trochu málo. Nové věci zestárnou velmi rychle, a tak jsme lapeni v sítích konzumu.  Hazard je cesta, kterou děláte „šťastnými“ provozovatele her. Snažit se být šťastný je cesta, která nás k tomuto cíli nezavede.

Většina článků a knih na téma štěstí se většinou shodují v těchto bodech:

Važte si toho, co máte.
Těšte se z toho, co děláte.
Žijte pro dnešek.
Myslete i na ostatní.
Ve společnosti je to lepší.
Nesrovnávejte.
Buďte sami sebou.
Přestaňte se znepokojovat a myslete pozitivně.

Tyto rady jsou sice platné a já s nimi souzním, ale sami o sobě mají pouze krátkodobý efekt. Podobně jako u diety. Řídit se zaručeným receptem na snížení váhy má tendenci k jojo efektu. Správný přístup, který má výsledky, je změna životního stylu. Zde se nestává hlavním cílem snížení váhy, jako u diety, ale obvykle jde o zlepšení zdraví nebo kondice. Pokud bych použil tuto konstrukci, tak bych změnu životního stylu přejmenoval na změnu myšlení (formátu myšlení), kde se cílem nestane být šťastný, ale to abych nesrovnával, byl sám sebou, myslel na ostatní, atd.

Pokud totiž najdete v sobě sílu a snahu změnit své myšlení, přehodnotit žebříček hodnot, a vydáte se k cíli s čistou myslí a nesobeckými úmysly, štěstí si vás doslova najde.